Η φωτογραφία μου
"Καλωσορίσατε στο Cine...σθημα, ένα ιστολόγιο με θέμα το σινεμά που εστιάζει στην Cine...σθηματική πλευρά της 7ης. Εδώ θα βρείτε τις κριτικές μου για ταινίες που παρακολούθησα στις σκοτεινές αίθουσες και άλλα άρθρα μου που σχετίζονται με τον κινηματογράφο. Μια κριτική είναι η υποκειμενική άποψη κάποιου για μια ταινία και δεν αποτελεί ασφαλή οδηγό για κάθε υποψήφιο θεατή. Δεν υπάρχουν καλές και κακές ταινίες, υπάρχουν μόνο αυτές που μας αρέσουν και εκείνες που δεν μας αρέσουν. Η βαθμολογία βγαίνει από ειδικό πρόγραμμα ανά μισό αστέρι, το άριστα αποτελούν τα 5 αστέρια".
Καλή σας ανάγνωση.. / ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: e-mail: CineS8HMA@yahoo.gr

Η Cine...σθηματική πλευρά της 7ης..

Η Cine...σθηματική πλευρά της 7ης..

31 Μαΐου 2016

~ Το Cine...σθημα & ο Jim Bo προχώρησαν σε συνεργασία με το You Rate ~



Μετά από την συνεργασία μου με το You Rate (www.YouRate.gr) θα μπορείτε να βρίσκετε τις Κριτικές μου και στο Ιστολόγιο του You Rate, στην ενότητα του Κινηματογράφου μαζί και με τις υπόλοιπες Κριτικές άλλων Κριτικών Κινηματογράφου.. Θα υπάρχει στο You Rate link που θα σας οδηγεί στο Cine...σθημα (www.CineS8hma.blogspot.gr) για την ανάγνωση του πρωτότυπου..

Ακολουθούν σε Link τρεις από τις Κριτικές μου που παρουσιάζει το You Rate.. Η πρώτη Κριτική αφορά την ταινία "Επικίνδυνη Αποστολή 5: Μυστικό Έθνος" του Κρίστοφερ ΜακΚουάρι, η δεύτερη την ταινία " Ο Μικρός Πρίγκηπας" σε σκηνοθεσία του Μαρκ Όσμπορν και η τρίτη την ταινία "Νοτιάς" του Τάσου Μπουλμέτη..




(by Jim Bo & Cine...σθημα)