Η φωτογραφία μου
"Καλωσορίσατε στο Cine...σθημα, ένα ιστολόγιο με θέμα το σινεμά που εστιάζει στην Cine...σθηματική πλευρά της 7ης. Εδώ θα βρείτε τις κριτικές μου για ταινίες που παρακολούθησα στις σκοτεινές αίθουσες και άλλα άρθρα μου που σχετίζονται με τον κινηματογράφο. Μια κριτική είναι η υποκειμενική άποψη κάποιου για μια ταινία και δεν αποτελεί ασφαλή οδηγό για κάθε υποψήφιο θεατή. Δεν υπάρχουν καλές και κακές ταινίες, υπάρχουν μόνο αυτές που μας αρέσουν και εκείνες που δεν μας αρέσουν. Η βαθμολογία βγαίνει από ειδικό πρόγραμμα ανά μισό αστέρι, το άριστα αποτελούν τα 5 αστέρια".
Καλή σας ανάγνωση.. / ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: e-mail: CineS8HMA@yahoo.gr

Η Cine...σθηματική πλευρά της 7ης..

Η Cine...σθηματική πλευρά της 7ης..

19 Μαρτίου 2025

κριτική: ΣΚΙΕΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ / BLACK BAG (2025) [☆☆]


[πρεμιέρα: 13/03/25]

Κατασκοπίας / Σκηνοθεσία: Στίβεν Σοντερμπεργκ / Πρωταγωνιστούν: Κέιτ Μπλάνσετ, Μάικλ Φασμπέντερ, Πιρς Μπρόσναν, Μαρίσα Αμπέλα / Στούντιο Παραγωγής: Universal / Διάρκεια: 93 λεπτά

Υπόθεση: Όταν μια πράκτορας των μυστικών υπηρεσιών κατηγορείται ότι πρόδωσε τη χώρα, ο σύζυγός της, επίσης κατάσκοπος, καλείται να επιλέξει ανάμεσα στα συναισθήματά του & στον επαγγελματισμό του, για να αποδείξει την αθωότητά της ή να συκαλύψει την προδοσία της..

Τα Θετικά (4+)

+ Στιβαρές Ερμηνείες πίσω από το
 Κατασκοπευτικό προσωπείο τους, Παγερες & Αδίστακτες.

+ Έντεχνος Εμπαιγμός του Θεατή μεταξύ Αλήθειας και Ψεύδους, διατηρεί καποιο Σασπένς..

+ Σεναριακές Ανατροπές τροφοδοτούν το ενδιαφέρον του θεατή..

+ Χιούμορ & σεξ απίλ ελαφραίνουν λίγο την ατμόσφαιρα (κυρίως από ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα του φιλμ).

Τα Αρνητικά  (8-)

- Η Πόλυπλοκότητα των Δρώμενων, ο Βομβαρδισμός του Θεατή με Κατασκοπευτικές & Τεχνολογικές Πληροφορίες, απαιτεί την απόλυτη συγκέντρωση & αποστήθιση των πάντων..

- Πλατιάζει υποκύπτοντας σε αχρείαστες επαναλήψεις  (π.χ. στον Ανιχνευτή Ψεύδους & στο Τραπέζι) σπαταλώντας πολύτιμο κινηματογραφικό χρόνο που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για εμβάθυνση χαρακτήρων και πιο αναλυτική επεξήγηση διευκολύνοντας την κατανόηση των δρώμενων. 

- Απουσίαζε εντελώς η Δράση, ενώ το Στόρι θα μπορούσε να της δώσει χώρο στο φιλμ προσδίδοντας μια πιο Κινηνατογραφική αίσθηση..

- Ντοκιμαντερίστικη αίσθηση όχι στην Φωτογραφία, αλλά η ροή της ταινίας κυλούσε αποσπασματικά, χάνοντας την αίσθηση της συνεχόμενης ροής & την αίσθηση του χρόνου (π.χ. πότε άλλαζε η μέρα). Δίνοντας μια Ρεαλιστική διάσταση εις βάρος της κινηματογραφικής πλοκής. 

- Καμία Εμβάθυνση στους Χαρακτήρες με αποτέλεσμα για τον θεατή ολοι οι Χαρακτήρες να ήταν εξίσου Ύποπτοι & Αθώοι, Αντιπαθείς & Συμπαθείς. Με αποτέλεσμα Καμία Αγωνία ή Έκπληξη για την Τελική Αποκάλυψη του/της/των Ενόχων..

- Δεν σου μένει καμιά μουσική Νότα στα αυτιά, συνήθως η μουσική επένδυση χτίζει κατασκοπευτική ατμόσφαιρα, αναδύοντας τρόμο και αγωνία. Ακατάπαυστη φλυαρία δίχως μουσικό χαλί.

- Η επίλυση του γρίφου έρχεται απότομα, ξαφνικά χωρίς πολύ ανάλυση και σε απόσταση αναπνοής από τους τίτλους τέλους.. Ενώ δεν σου μένει στο νου η σκηνή του φινάλε.. 

- Η ταινία έδινε λίγο την αίσθηση ότι ακολουθούσε την τακτική της άστατης ερωτικής ζωής των χαρακτήρων της, την αίσθηση του "Ψεκάστε, Σκουπίστε, Τελιώσατε"..

Ο Ζαν-Κλοντ-Βαν-Νταμ στα Νιάτα του

Τρέιλερ: